Už příští pondělí je tu další AppParade. Pro vývojáře máme Apple Watch, pro diváky droid Sphero.

Letiště Praha vypisuje tendr na kreativní agenturu

Akciová společnost Letiště Praha vypsala veřejnou zakázku na kreativní agenturu, která bude zapojena do komplexního budování jeho značky v segmentech B2B i B2C, a to v offline i v online prostředí. Požadována je také zkušenost v oblasti employer brandingu. Přihlásit se mohou agentury působící v oboru reklamy minimálně tři roky, které doloží veškeré kvalifikační předpoklady. Lhůta pro přihlášení končí 18. října. Kromě referencí se žádá strategický koncept pro řízení brandu Letiště Praha a kreativní návrhy pro segmenty B2B a B2C.

Letiště Praha dosud na základě rámcové smlouvy spolupracuje s agenturou Outbreak. Ta vyhrála čtyřkolové výběrové řízení v roce 2016 a v komunikaci navazovala na existující linku Měníme letiště pro vás. Smlouva končí na jaře 2018, tendr byl vypsán s předstihem. S vítězem tendru, který by měl už být zapojen do přípravy a realizace komunikační strategie pro rok 2018, bude uzavřena smlouva na čtyři roky.

„Od budoucího partnera očekáváme strategicky promyšlenou a exekučně perfektně zvládnutou podporu při budování značky Letiště Praha, která bude logicky navazovat na komunikaci letiště z několika posledních let. Hledáme partnera, který přispěje k rozvoji unikátního brandu s velkým potenciálem,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu.