V redakci jsme rádi za Zlatého Gedeperáka, kterého Médiáři za maily k GDPR udělila Barbora Tite.

Letiště Praha vypisuje tendr na kreativní agenturu

Akciová společnost Letiště Praha vypsala veřejnou zakázku na kreativní agenturu, která bude zapojena do komplexního budování jeho značky v segmentech B2B i B2C, a to v offline i v online prostředí. Požadována je také zkušenost v oblasti employer brandingu. Přihlásit se mohou agentury působící v oboru reklamy minimálně tři roky, které doloží veškeré kvalifikační předpoklady. Lhůta pro přihlášení končí 18. října. Kromě referencí se žádá strategický koncept pro řízení brandu Letiště Praha a kreativní návrhy pro segmenty B2B a B2C.

Letiště Praha dosud na základě rámcové smlouvy spolupracuje s agenturou Outbreak. Ta vyhrála čtyřkolové výběrové řízení v roce 2016 a v komunikaci navazovala na existující linku Měníme letiště pro vás. Smlouva končí na jaře 2018, tendr byl vypsán s předstihem. S vítězem tendru, který by měl už být zapojen do přípravy a realizace komunikační strategie pro rok 2018, bude uzavřena smlouva na čtyři roky.

“Od budoucího partnera očekáváme strategicky promyšlenou a exekučně perfektně zvládnutou podporu při budování značky Letiště Praha, která bude logicky navazovat na komunikaci letiště z několika posledních let. Hledáme partnera, který přispěje k rozvoji unikátního brandu s velkým potenciálem,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu.