Novým klientem digitální agentury MarketUp je značka zmrzliny Manhattan od Nestlé, kterou distribuuje Alimpex Food. Agentura pro Manhattan zajišťuje letní brandovou kampaň na internetu. „Cílem je zvýšit povědomí o brandu a v důsledku toho i prodeje. Strategie kampaně je postavena navideo kreativě, ale využíváme také spotřebitelskou soutěž o zájezd do New Yorku, kterou nám pomáhají promovat čtyři influenceři,“ uvedl Jakub Říha, projektový manažer, který pro klienta pracuje.
Kampaň pracuje s různými druhy kreativ, které jsou pevně dané pro určité dny v týdnu. Agentura využívá mimo jiné i automatizace zobrazování bannerů na základě aktuálního počasí pro co nejlepší optimalizaci. V rámci strategie budou ve video kampaních použity i produkty Google beta, které umožňují zobrazovat reklamní spoty v přesně daném pořadí a efektivnější oslovení cílové skupiny. V průběhu kampaně bude agentura pro Manhattan rovněž spravovat sociální sítě.