Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Letní kampaň Manhattanu zajišťuje MarketUp

Novým klientem digitální agentury MarketUp je značka zmrzliny Manhattan od Nestlé, kterou distribuuje Alimpex Food. Agentura pro Manhattan zajišťuje letní brandovou kampaň na internetu. „Cílem je zvýšit povědomí o brandu a v důsledku toho i prodeje. Strategie kampaně je postavena navideo kreativě, ale využíváme také spotřebitelskou soutěž o zájezd do New Yorku, kterou nám pomáhají promovat čtyři influenceři,“​ uvedl Jakub Říha, projektový manažer, který pro klienta pracuje.

Kampaň pracuje s různými druhy kreativ, které jsou pevně dané pro určité dny v týdnu. Agentura využívá mimo jiné i automatizace zobrazování bannerů na základě aktuálního počasí pro co nejlepší optimalizaci. ​V rámci strategie budou ve video kampaních použity i produkty Google beta, které​ umožňují zobrazovat reklamní spoty v přesně daném pořadí a efektivnější oslovení cílové skupiny​. V průběhu kampaně bude agentura pro Manhattan rovněž spravovat sociální sítě.