Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Letos se v Louskáčku urodilo: přihlášených prací jsou bez tří tři stovky

V letošním ročníku soutěže o nejkreativnější českou reklamu Louskáček se o trofeje utká celkem 297 prací od 53 subjektů. Přihlášek i přihlašovatelů je tak nejvíce za poslední čtyři roky.

Počty zastoupení jednotlivých soutěžních kategorií si můžete prohlédnout na dalším z propagačních vizuálů aktuálního ročníku, opět je dílem nám již notoricky známého Lumíra Kajnara.

Lumír Kajnar: Úroda přihlášek na Louskáčka

Lumír Kajnar: Úroda přihlášek na Louskáčka

V průběhu letoška jsme vám už představili Lumírovy následující kresby:

Jak ještě stihnout Louskáčka

Lumír Kajnar: Jak ještě stihnout Louskáčka

Dobrodružství porotců Louskáčka

Kreativcův průvodce Louskáčkem 2012

Louskáček 2012 (Lumír Kajnar)

Průvodce porotou Louskáčka

Jak se peče Louskáček

Vyhlášení výsledků soutěže o nejkreativnější reklamu se uskuteční jako každý rok v březnu, letos nově v pražském Rudolfinu.

O soutěži včetně slavnostního večera bude Médiář.cz průběžně informovat, stejně jako o předchozím ročníku.