Tuzemský prodejce nádobí a dalších kuchyňských potřeb Tescoma spouští svou dosud největší marketingovou kampaň. Je jí distribuce a podpora nového katalogu v nákladu 3,1 milionu kusů, které zasáhnou tři země. Z toho 2,5 milionu bude distribuováno v Česku - 2,4 milionu prostřednictvím geomarketingu a rozdáno na prodejních centrech Tescomy, 90.000 půjde adresně do schránek zákazníků s věrnostním programem firmy -, dalších 500.000 dostane k dispozici slovenská pobočka a 100.000 polská.
Katalog pro podzim a zimu 2014/2015 má 132 stran, nabízí 620 položek. Provází ho soutěž o 16.000 výrobků v celkové hodnotě víc než 6 milionů Kč. Doprovodná podpora katalogu zahrne televizní pořady, inzerci, PR, in-store komunikaci, plakáty, materiály v místě prodeje (POS) a klientský magazín. Na webu pak proběhne bannerová kampaň, direct mailing s podporou na Tescoma.cz a na sociálních sítích. Kampaň je dílem interního týmu pod vedením Jana Podhorného.