Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Letošní velkou kampaň Kofoly udělá Triad

Triad Advertising střídá agenturu Saatchi & Saatchi, která dělala loňskou letní kampaň Kofoly.

Společnost Kofola, výrobce nápojů značek Kofola, Semtex nebo Rajec, si pro realizaci své letošní nadlinkové kampaně vybrala agenturu Triad Advertising. Vyhrála tendr, v němž bylo pět agentur. Česká pobočka Triadu, kterou řídí Petra Jankovičová, se na tendr připravovala spolu se svou slovenskou základnou.

Triad Advertising se dosud věnovala spíše menším, digitálním kampaním. Kofolu vidí jako klienta snů. Agentura už pro ni dělala loni na Vánoce drobnější online kampaň, personalizované pohádky.

Hlavní kampaň loni v létě nicméně pro Kofolu vytvořila agentura Saatchi & Saatchi. Doprovázel ji slogan Když slova nestačí, pomůže láska.

Známější je předchozí Když ji miluješ, není co řešit, zvlášť ve spojení s vánočním klipem od Kaspenu ve scénce se stromkem a prasetem, co má „zahnutý zuby nahoru“.

Společnost Kofola loni vzbudila pozornost reklamou na jeden ze svých nápojů Semtex, šlo o psychedelický spot s Dagmar Patrasovou od agentury Yinachi.