Lexus v Česku začal vydávat magazín Experience

Firemní magazín má vycházet dvakrát za rok v nákladu 5.500 výtisků, k mání je zdarma.

Zdeněk Pohlreich na titulní stráně magazínu Lexus Experience

Zdeněk Pohlreich na titulní stráně magazínu Lexus Experience

Dealerství automobilů Lexus Česká republika začalo letos v létě vydávat tištěný magazín Lexus Experience. Snaží se tak českým zákazníkům přiblížit přístup japonské automobilky, její nejnovější modely a technologie, a také pracuje s lokálními tvářemi, jako je především Zdeněk Pohlreich. Počítá se s půlroční periodicitou a nákladem 5.500 kusů, první číslo má 64 stran. Časopis je zdarma a k dostání je ve všech showroomech Lexus a na akcích, které Lexus v Česku pořádá nebo na nich participuje.

„Chceme čtenářům a našim věrným i potenciálním zákazníkům předat nejen informace o vozech Lexus, ale i o všech dalších aktivitách značky zábavnou a srozumitelnou formou. Magazín je hodně založený na fotografiích, z velké části z naší lokální produkce,“ popisuje PR manažerka Jitka Jechová, která má obsah v Toyotě a Lexusu na starosti.

Stejně jako v případě magazínu Toyota Life, který nedávno dostal svou internetovou verzi, je obsah lokální, na přípravě časopisu Lexus nespolupracuje s žádnou velkou agenturou, jen s týmem externích spolupracovníků.