V prodejnách řetězce Lidl v jednotlivých regionech naleznou zákazníci nově stálý sortiment piv od svých regionálních výrobců. Cílem Lidlu je vyjít vstříc poptávce po lokálních potravinách i podpořit lokální pivovary. Trvale tak zákazníci například v okolí Jihlavy naleznou v sortimentu jihlavského Ježka či návštěvníci prodejen v okolí Šumperka hanušovickou Holbu Šerák.
„Zpětná vazba od zákazníků nám potvrzuje, že je o regionální výrobky velký zájem,“ říká mluvčí Lidlu Iveta Barabášová. Velký zájem podle ní projevili zákazníci už v rámci speciální akce s podtitulem Ochutnejte to nejlepší z regionů, která se pro velký úspěch v budoucnu zopakuje.

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá
Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku