V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Lidl i letos zvyšuje nástupní mzdu prodavačů a pokladních o 25 %

Obchodní řetězec Lidl stejně jako loni zvyšuje od 1. března nástupní mzdu o 25 % na 23.333 Kč. Průměrná mzda na pozici prodavač/pokladní bude při čtyřicetihodinovém úvazku týdně nově 24.897 Kč. „Dobře odvedená práce není samozřejmostí. My máme skvělé zaměstnance a chceme jim za ni poděkovat a podělit se s nimi o náš úspěch na trhu,“ prohlašuje generální ředitel Lidlu Pavel Stratil. Začátkem letoška Lidl zavedl nové stravenky pro zaměstnance a 25 dní dovolené od počátku pracovního poměru.

Současně se zvýšením mzdy bude Lidl ve svých prodejnách nabízet kratší pracovní úvazky na 30 nebo 35 hodin týdně. Při 35 hodinách týdně činí nástupní mzda na pozici prodavač/pokladní nově 20.417 Kč. „Tímto krokem chceme vyjít vstříc našim zaměstnancům a umožnit jim trávit více času s rodinou a také jim poskytnout delší čas na odpočinek,“ dodal Stratil.