Diskontní řetězec Lidl startuje od pondělí 5. března ve svých prodejnách novou věrnostní kampaň, zákazníci mohou za body získávat gumové postavičky Stikeez. Figurky mají podobu zeleniny a ovoce, což podle Lidlu „koresponduje s dlouhodobým cílem podporovat zdravý vývoj dětí“.
Figurky budou dostupné na všech prodejnách sítě, zákazníci jednu z nich obdrží za nákup nad 300 Kč. Celkem je na výběr z 24 figurek, ze kterých je 11 zelenina (například mrkev, brambora nebo brokolice) a 13 ovoce (třeba ananas, pomeranč nebo jablko). Koupit si mohou zákazníci i sběratelské album za 59,90 Kč, sběratelský pytlík za 24,90 Kč. Samostatně stojí gumové postavičky 14,90 Kč.
Věrnostní akce bude na prodejnách probíhat do 1. dubna nebo do vyprodání zásob. Lidl akci marketingově podpoří v letácích, na webu, na sociálních sítích nebo prostřednictvím televizní reklamy. Poslední věrnostní program, který Lidl měl a končil 24. prosince byl zaměřený na plyšové ovce Nici.
Zdravé stravování prostřednictvím věrnostního programu propaguje také Penny Market, který nabízí sadu plyšové „ošklivé“ zeleniny a ovoce.