Diskontní řetězec Lidl v pondělí 20. listopadu odstartoval nový věrnostní program, zákazníci budou do 24. prosince moct sbírat plyšové ovečky od značky Nici. Za nákup nad 500 Kč dostávají spotřebitelé jeden bod, za sedm bodů mohou s doplatkem 19,90 Kč za kus plyšáka pořídit. Koupit ho lze také bez věrnostní akce za cenu 399 Kč za kus. Plyšových oveček je šest typů.
Na plyšáky vsadil také řetězec Billa, od 13. září nabízí plyšová nebeská tělesa, jako jsou hvězdy, Slunce nebo Měsíc. Plyšové medvědy rozdává i diskont Penny Market, od 12. října. Ty mohou zákazníci darovat i seniorům ve spolupráci s nadací Taťány Gregor Brzobohaté Krása pomoci.
Kaufland s hrami a zavazadly
Řetězec Kaufland nový věrnostní program spouští ve čtvrtek 23. listopadu, prodávat se v něm za body budou společenská hra Memory nebo klasické i trojrozměrná puzzle of firmy Ravensburger a cestovní zavazadla značky Bugatti. Tam jsou na výběr batohy, kabelky, kufry, dámská i pánská peněženka nebo cestovní taška. Program potrvá do 14. února příštího roku 2018, zákazníci dostanou body za každých 100 Kč nákupu. Slevu do maximální výše 69 % obdrží zákazníci na vybrané produkty od obou firem po nasbírání deseti bodů.