V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Lidl nabízí v nové věrnostní kampani plyšové Cartoon Heroes

Kreslení hrdinové ve věrnostní kampani Lidlu

Kreslení hrdinové ve věrnostní kampani Lidlu

Z prodejen Lidlu si zákazníci mohou v nové věrnostní kampani odnést plyšové hrdiny, tedy 10 různých postaviček z kolekce Cartoon Heroes. K výběru je králík Bugs Bunny, prasátko Porky Pig nebo kačer Daffy Duck, také Tom a Jerry či pes Scooby Doo.

Podmínkou je nasbírat pět samolepek (každá za nákup v hodnotě 500 Kč), doplatit 19,90 Kč a vybrat si postavičku. Samolepky je možné sbírat za nákupy ve všech kamenných prodejnách. Zákazníci, kterým se plyšáci líbí, ale nechtějí sbírat samolepky, si je mohou zakoupit ihned za 299 Kč. Akce trvá od 25. března do 21. dubna, nebo vyprodání zásob.