V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Lidl obléká zaměstnance do nového

Nové oblečení zaměstnanců Lidlu

Nové oblečení zaměstnanců Lidlu

Od října nosí všichni zaměstnanci prodejen Lidl oblečení v nových barvách. Vyjadřuje mimo jiné kompetence těch, kteří dané oblečení nosí.

Všichni mají k dispozici džíny a polotrika s krátkým i dlouhým rukávem, softshellové nebo fleecové bundy v tmavě modré barvě, zaměstnanci zodpovědní za kontrolu čerstvosti v barvě zelené. Manažeři prodejen pak nově nosí tmavě modré kalhoty se světle modrou halenkou či košilí, doplněné pletenou vestou, cardiganem či pulovrem. Kolekce je zaměstnancům k dispozici ve dvou střizích – Regular a Slim fit.

Při výběru nové kolekce byl kladen důraz na trvale udržitelné, ekologické a fairtrade postupy, prohlašuje Lidl.