Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Lidl otvírá v pražské pasáži Churchill, chystá se i na Vysočanskou a Bořislavku

Nový pražský Lidl bude sídlit v budově Churchill vedle VŠE

Nový pražský Lidl bude sídlit v budově Churchill vedle VŠE

Vizualizace vnitřních prostor nové prodejny Lidlu na Praze 2

Vizualizace vnitřních prostor nové prodejny Lidlu na Praze 2

V nově dokončených prostorách obchodní pasáže Churchill, která se nachází v ulici Italská v Praze 2 nedaleko Hlavního nádraží, u Vysoké školy ekonomické, se v pondělí 4. května otvírá nová prodejna Lidlu. Otevřena bude od pondělí do soboty od 7 do 21 hodin, v neděli od 8 do 21 hodin. Komplex tří budov Churchill je projektem investiční skupiny Penta. Zákazníci Lidlu mohou využívat parkoviště, které je k dispozici ve vedlejší budově komplexu s přímým vstupem do prodejny.

Nová prodejna bude vybavena obvyklými prvky provozoven nové generace Lidlu - vlastní pekárnou, úsekem čerstvých potravin, pokladnami s velkým odkládacím prostorem, LED osvětlením, wifi zdarma či automatem na kávu.

Jde o 39. provozovnu tohoto obchodního řetězce v Praze, respektive druhou, která se letos v metropoli otevřela - první letošní byla zprovozněna 16. března u autobusového nádraží Na Knížecí na Praze 5. Celkem tak bude mít Lidl v Česku 257 prodejen. Další mají přibýt - konkrétně u metra Vysočanská na Praze 9 a v kancelářském a obchodním centru Bořislavka v Praze 6 na Evropské třídě, kde bude Lidl hlavním nájemcem.

V pasáži Churchill otevřel i Rossmann

Nový Rossmann v nové pasáži

Nový Rossmann v nové pasáži

Nový Rossmann v nové pasáži

Nový Rossmann v nové pasáži

Obchodní pasáž kancelářské budovy Churchill přivítala rovněž novou pobočku drogerie Rossmann. Ta otevřela také v pondělí 4. května, stejně jako Lidl. Otevřeno je denně od 8 do 20 hodin.

„Pobočka bude mít vše, na co jsou u nás zákazníci zvyklí. Kromě nového, prosvětleného interiéru a přehledné nákupní navigace se mohou těšit také na wifi připojení na celé prodejně a samozřejmě na spoustu akčních nabídek v rámci členství v mobilní aplikaci Rossmann Club,“ říká manažerka komunikace Rossmannu Olga Stanley.