Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Lidl spustil vánoční kampaň se „Santa Clarou“

Obchodní řetězec děkuje ženám. Jeho předvánoční kampaň běží ve 26 zemích včetně Česka.

Obchodní řetězec Lidl spustil o první adventní neděli i v Česku svou mezinárodní vánoční kampaň, jejíž tváří je namísto Santa Clause takzvaná Santa Clara. Má jít o dárek a poděkování všem ženám, které vánoční svátky připravují. Ústřední píseň kampaně nazpívala exkluzivně pro Lidl mladá zpěvačka z Hamburku Emily Roberts. Kampaň odstartovala současně ve 26 zemích Evropy.

Základ kampaně tvoří online video na YouTube a na webových a facebookových stránkách Lidlu, a dále televizní spoty se Santa Clarou. Slogan kampaně zní Vánoce jsou pro všechny. Stejně jako Lidl. Marketingová komunikace dále zahrnuje i tištěná média, POS, letáky a sociální sítě, kdy Lidl požádal o spolupráci několik bloggerů. Ti v duchu Santa Clary dávají svým fanouškům tipy a rady na „pohodové Vánoce“.