
Z kolekce Lidlu
Německý obchodní řetězec Lidl nabídne v Česku další limitovanou edici se svým logem. V nabídce se objeví zase mikiny, trika, pantofle či tepláky, nově pak i dámské legíny, kšiltovky či sportovní doplňky. Ke koupi bude na tuzemském e-shopu Lidlu. Nová kolekce oblečení je prodávána pod značkami oblečení Esmara a Livergy, limitovanou kolekci ponožek Lidl naleznou zákazníci pod značkou Crivit.
První módní kolekce s logem Lidl sklidila v tuzemsku i v zahraničí úspěch. V Česku ji Lidl na svém e-shopu nabídl koncem června a některé produkty se vyprodaly v řádu dnů. „Zájem zákazníků o první kolekci oblečení s logem Lidl překonal naše očekávání. Některé produkty se rychle vyprodaly, a proto s novou kolekcí přinášíme rozšířenou nabídku,“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník.
Pro řadu zájemců je kolekce také určitou recesí a produkty s logem Lidl mohou pro mnohé zákazníky posloužit i jako vtipný dárek lidem, kteří v našich prodejnách či na e-shopu nakupují,“ uznává vedení obchodního řetězce.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

Klára Follová se vrací na Novu jako kreativní producentka, do Reitlerova týmu
