Lidl uvádí svou aplikaci My Lidl Shop, děti v ní můžou řídit prodejnu

My Lidl Shop

My Lidl Shop

Německý obchodní řetězec Lidl nabídl bezplatnou mobilní aplikaci My Lidl Shop, určenou zejména pro děti. Aplikace funguje na principu strategické hry, ve které si lze postavit čtyři rozdílné úrovně vlastních prodejen. Liší se vzhledem, šíří sortimentu a služeb.

Úkolem hráče v roli manažera prodejny je zajišťovat dostatek zboží a zároveň pečovat o své zákazníky. Kromě péče o běžný chod prodejny se musí manažer věnovat dalším každodenním úkolům, jako je třeba prodej určitého množství sortimentu, třeba jablek. Za ty získává bonusové mince pro postup na další úroveň. Součástí jsou i nečekané úkoly, například nutnost postarat se o smečku psů, kteří vtrhnou do prodejny. 

Hra je propojená s reálnou nabídkou obchodu, v prodejně by měl skenovat vybrané čárové kódy, za které si může pořídit bonusové zboží.

Aplikaci na podobném principu spustilo zhruba před rokem také Tesco, nazvalo ji Moje malé Tesco. I v této aplikaci, která má 100 úrovní, se děti snaží ve funkci manažera prodejny správně vést obchod a starat se o zákazníky.

Sdílejte