
Adam Miszczyszyn
Novým generálním ředitelem společnosti Lidl Česká republika bude od dubna Adam Miszczyszyn. Vystřídá Pavla Stratila, který Lidl po 21 letech na vlastní žádost opouští, a to 31. březnu. Miszczyszyn dělá pro Lidl od roku 2002, od loňska byl generálním ředitelem na Slovensku, v minulosti působil i v Polsku či na mezinárodní úrovni v rámci Lidl Stiftung.

Pavel Stratil
Stratil byl šéfem české pobočky německého maloobchodního řetězce od roku 2009. „Za tu dobu se nám společnými silami povedlo Lidl pozvednout z podceňovaného diskontu na úplně novou úroveň - moderní diskontní řetězec 21. století a současně na jedničku mezi všemi potravinářskými řetězci v České republice. Lidl se stal synonymem pro kvalitní, čerstvý a cenově dostupný sortiment, výborný zákaznický zážitek, skvělého zaměstnavatele i lídra v oblasti udržitelnosti,“ shrnul.
Lidl vstoupil na český trh v červnu 2003, kdy otevřel prvních 14 prodejen. Dnes provozuje síť 313 provozoven, zásobovaných pěti logistickými centry. Prodej zakládá na privátních značkách, které tvoří víc než 75 % veškerého sortimentu. Spotřební zboží nabízí i v internetovém obchodě Lidl-shop.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
