Diskont Lidl vykázal v Česku ve finančním roce 2015/2016 tržby ve výši 38,3 miliardy Kč, což je 14% meziroční nárůst. Zisk Lidlu loni mírně překročil hranici 4 miliard Kč, to je o 55 % víc než předchozí rok.
Podle výroční zprávy probíhal hospodářský růst diskontu v Česku v souladu s představami vedení německé Lidl & Schwarz-Gruppe, pod níž Lidl - spolu se sítí Kaufland - spadá. Stejné tempo růstu očekává diskontní řetězec i v příštím hospodářském roce.
Lidl vstoupil na český trh v roce 2003, na počátku se profiloval zejména svou cenovou politikou se sloganem Lidl je levný. V roce 2015 však změnil strategii, začal předělávat prodejny do luxusnějšího vzhledu a slogan změnil na Lidl - správná volba. Diskontní řetězec v Česku už druhou sezónu po sobě zvýšil nástupní mzdu o 25 % a v předminulém týdnu rovněž přestal prodávat igelitky, nahradil je recyklovatelnými typy tašek.