Německý diskont Lidl ve čtvrtek 7. září v rámci newyorském módního týdne představil dámskou kolekci, kterou pro něj navrhla topmodelka Heidi Klum. Kolekce nese název Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City. Na přehlídce, jejíž interiér byl stylizovaný do designu prodejen Lidl, firma ukázala všech 84 kusů kolekce. Ty se v Česku a v dalších 27 zemích začnou prodávat v pondělí 18. září. Lidl tím zahájí týdenní speciální prodeje mezinárodních módních kolekcí, které nazval Lidl Fashion Week. Přehlídkové molo ve stylu prodejny bylo stylizované do prvků kampaně #Letswow, která celou kolekci podporuje. Živý přenos z přehlídky bylo možné sledovat na webu.
V nové kolekci od Heidi Klum se budou prodávat oděvy od topů po kalhoty, obuv i doplňky. Vše má být podle Lidlu cenově do 799 Kč, až na výrobky z kůže, jejichž cena přesáhne 1.600 Kč. Na výběr bude u módy z velikostí od 36 do 44, obuv bude velikostně od 36 do 41.
Lidl se v posledních dvou letech snaží pozvednout designově i produktově na jinou úroveň. Rekonstruuje své prodejny do modernějšího vzhledu a aktuálním spojením s topmodelkou cílí na náročnější klientelu.