Lidl má novou věrnostní kampaň, ve které za sedm nálepek rozdává s příplatkem sadu příborů značky Thomas od firmy Rosenthal Group. Za nákup nad 500 Kč dostane každý zákazník jeden bod, za sedm bodů s příplatkem 19,90 Kč si může pořídit čtyřdílnou sadu příborů pro jednu osobu z nerezové oceli. Akce platí od 14. listopadu do 23. prosince.
„Touto akcí navazujeme stejně jako v předchozích letech na náš úspěšný projekt Kuchyně Lidlu. Připraveno máme celkem 300.000 sad příborů,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá. Tváří nové kampaně se stal kuchař Roman Paulus, který s Lidlem spolupracuje dlouhodobě.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden