Řetězec prodejen Lidl si v příštím týdnu zopakuje svou propagační akci Retro týden, se kterou slavil úspěch poprvé letos v červnu. Tentokrát slibuje ještě větší nabídku retro výrobků. Akce poběží ve všech prodejnách Lidlu.
„Podařilo se nám rozšířit retro sortiment o další produkty a nabídka bude čítat téměř sedm desítek produktů. Kromě lákadel jako mléko v sáčku, Lunchmeat, Májka, dezert Metro, mýdlo Jelen či Šeřík jsme nově zařadili například sýr Hermelín, tavený sýr Apetito, Granko, Vitacit, Lybar lak na vlasy, voda po holení Diplomat a další,“ prozradila tisková mluvčí společnosti Lidl Jitka Vrbová.
Výrobky řetězec Lidl opět vyráběl ve spolupráci s dodavateli. Pokud to technologická výroba dovolila, jsou obaly původní a u masných výrobků je původní i receptura. „Výrobky jsme vybírali podle toho, aby byly jednak pro zákazníky atraktivní a jednak, zda bude reálné produkty v požadovaném množství či obale vyrobit,“ dodala Vrbová.
Kromě výše zmíněných se tak v regálech objeví například 65 tisíc lahví Staré myslivecké, obrandovaných v dobových etiketách, které do Lidlu dodá Granette & Starorežná Distilleries. „Zákazníci v Čechách i na Slovensku můžou zavzpomínat na staré časy, a přitom si uvědomit, kolik výrobků přetrvává díky své kvalitě a popularitě až dodnes,“ prohlašuje její generální ředitel Pavel Kadlec.
Retro týden bude doprovázet opět tematická reklama šéfkuchaři Romanem Paulusem a Marcelem Ihnačákem.
Lidl otevřel prvních 14 prodejen v Česku v roce 2003. V současnosti čítá jeho česká obchodní síť kolem 230 prodejen.