Německý maloobchodní řetězec Lidl se už na českém trhu nebude omezovat na vlastní, samostatně stojící prodejny na periferiích - nově vstoupí do obchodních středisek v centrech měst. Vybrané provozovny tak bude přizpůsobovat na míru developerským projektům. Prvním z nich je chystané Letná obchodní centrum mezi ulicemi Veletržní a Strojnická v Praze 7. Jejím investorem je společnost Lordship, která dnes oficiálně zahájila jeho výstavbu. Na Letné bude mít Lidl prodejnu o téměř 2.000 metrů čtverečních.
„Pro naše prodejny nebývá vždy jednoduché nalézt vhodné prostory v centrech měst. Důvodem bývá především plocha pozemku, kterou naše charakteristické budovy potřebují. Nový koncept naše možnosti zásadním způsobem rozšiřuje,“ podotkl Pavel Stratil, generální ředitel Lidl Česká republika.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
