Lidl začne prodávat kolekci od Heidi Klum 18. září, nabídne i boty a doplňky

Heidi Klum už v září představí kolekci ve spolupráci s Lidlem

Heidi Klum už v září představí kolekci ve spolupráci s Lidlem

Německý diskontní řetězec Lidl odstartuje 18. září ve všech prodejnách v Česku a v dalších 27 zemích prodej dámské kolekce Esmara by Heidi Klum. Jedná se o první módní spolupráci mezi diskontem a německou top modelkou. Zároveň tím zahájí pravidelný týdenní speciál prodeje mezinárodních módních kousků pod názvem Lidl Fashion Week.

O spolupráci a nových speciálních týdnech módy informoval řetězec letos v červnu. Slibuje si od nich podle svých slov „pozvednutí na další úroveň“ a spolu s redesignem prodejen také zájem náročnější klientely. Na letošní podzim také německý diskont plánuje spuštění vlastního e-shopu. Módním projektem chce Lidl navázat na úspěch mezinárodních týdnů rozdílných kuchyní (například španělské, asijské, italské nebo americké).

Kulinářské zahraniční týdny v Česku propaguje dvojice kuchařů Radek PaulusMarcel Ihnančák. Obsazení českých modelek nebo módních ikon do nové kampaně Lidl zatím neplánuje, zároveň se mu však nebrání. Aktuálně o zapojení dalších osobností módy neuvažujeme. Budeme se soustředit na kampaň s Heidi Klum, která je mezinárodním projektem celé společnosti Lidl. Každopádně případné rozšíření tohoto projektu do budoucna určitě nevylučujeme,“ doplnila pro Retailek Zuzana Holá, tisková mluvčí Lidlu.

Heidi & The City

Heidi Klum už v září představí kolekci ve spolupráci s Lidlem

Heidi Klum už v září představí kolekci ve spolupráci s Lidlem

Podzimní kolekce nese název Heidi & The City. Její světovou premiérou má být přehlídka 7. září na New York Fashion Weeku. Americkou metropolí se přitom při vytváření kolekce pro Lidl německá top modelka údajně inspirovala. Heidi Klum má s navrhováním kolekcí zkušenosti, má vlastní značku spodního prádla Heidi Klum Intimates a v minulosti navrhla třeba vlastní řadu sandálů Birkenstock. „Brilantní tah umožňující demokratizaci luxusu, která je jedním z klíčových prvků strategie Lidlu,“ myslí si Tomáš Krásný z poradenské firmy Blue Strategy.

V nabídce módních kusů budou například blazery, topy, bundy, jeansy, módní doplňky i obuv. Cenově se má kolekce pohybovat od 149 do 799 Kč. Výjimku tvoří bunda z pravé kůže za 1.690 Kč. Oblečení se bude prodávat ve velikostech od 36 do 44, obuv ve velikostech od 36 do 41.

Lidl dosud nebyl spojován s módou. To chceme společně s Heidi Klum, zdrojem módní inspirace a úspěšnou designérkou na naší straně, změnit,“ řekl ke spolupráci Michal Farník, jednatel Lidlu v Česku. Kampaň ke startu kolekce nese název Let’s wow a hashtag #Letswow. Promovat ji budou také čeští influenceři. „Oslovili jsme několik vybraných osobností, které mají už sami k naší značce vztah. Takovou spolupráci vidíme jako smysluplnou,“ uvedla Holá.