Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Lidl zvýšil tržby o 14 %, do retro týdne poprvé přidá oblečení

Heidi Klum v nové kampani pro Lidl

Heidi Klum v nové kampani pro Lidl

Německý diskontní řetězec Lidl utržil v Česku ve finančním roce 2016/2017 43,7 miliard Kč, což je o 14 % víc než v předchozím období. Zisk Lidlu po zdanění byl 4,1 miliard Kč, což je meziročně o 2 % víc. Informace pochází z výroční zprávy řetězce, podle které předpokládá v budoucích letech růst v obdobném tempu. 

Řetězec se v Česku proslavil mimo jiné i kvůli tematickým týdnům, věnovaným buď určité zemi, nebo době. Od 5. března bude poněkolikáté prodávat 80 výrobků v retro obalech z dob socialismu, mimo jiné třeba Pitralon, mléko v sáčku nebo lančmít. Přidá k nim poprvé i retro módní kolekci, kterou navrhla německá modelka Heidi Klum. Kolekce má imitovat džínovou módu z 90. let, obsahovat bude džíny, lacláče, džínové bundy, barevné boty a další oděvy. 

Luncheon v retro edici

Luncheon v retro edici

Módní kolekce bude dostupná ve všech 236 prodejnách, které diskont v Česku má. Už několik let se Lidl věnuje jejich modernizaci a zároveň výstavbě nových prodejen. Minulý týden otevřel zrekonstruovanou prodejnu na Praze 18, do konce pololetí 2018 ještě tři další zrekonstruuje a dvě nové v pronajímaných prostorách otevře.