“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Liftago pojistí své pasažéry až do výše 35 milionů Kč na osobu

Česká přepravní platforma Liftago se spojila s pojišťovnou Uniqa a zavádí pojištění pro své pasažéry. Každý může být v rámci přepravy pojištěn až do výše 35 milionů Kč na osobu. Pojištění platí pro firemní i soukromé jízdy a ve všech městech v Česku, kde Liftago působí.

“Pojištění pro licencovaná taxi je ze zákona povinné, u taxíků jde navíc o jeho komerční verzi. Liftago nad rámec tohoto pojištění poskytne svým pasažérům garanci tohoto pojištění a zjednodušení postupu v případě pojistné události,” vysvětluje Ondřej Krátký z Liftago. V případě nehody, která způsobí újmu na zdraví pasažerů zaplatí Uniqa odškodnění do sjednané výše bez ohledu na to, u jaké pojišťovny má řidič sjednané povinné ručení. S touto pojišťovnou se Uniqa následně sama vyrovná.

Liftago si od novinky slibuje mimojiné i výhodu oproti konkurenci. “Toto je jeden z kroků, kterým jako česká digitální platfoma můžeme dále přispět ke zlepšení kvality služeb moderní taxislužby. Bylo by ale lepší, kdyby se pojištění pasažérů stalo dříve či později standardem u všech zprostředkovatelů,” dodává Krátký.

Liftago v současnosti funguje v devíti městech, konkrétně v Brně, Českých Budějovicích, Praze, Plzni, Liberci, Ostravě, Ústí nad Labem, ve Zlíně a v Bratislavě. Do budoucna plánuje firma rozšíření i do Hradce Králové, Jihlavy, Karlových Varů, Olomouce a Pardubic.