Like House na Primě sleduje na 200.000 diváků

Díky show Like House jsme značně omladili odpolední slot, pochvaluje si televize Prima.

Soutěžící reality show Like House

Soutěžící reality show Like House

Průměrně dvě stě tisíc diváků vyhledávalo reality show Like House za první tři týdny, co ji televize Prima na svém hlavním kanálu vysílá. Premiérové díly Like Housu běží od 19. dubna od pondělí do pátku vždy od 17.15, tedy před zavedeným a rovněž všednodenním pořadem Prostřeno!, mají stopáž kolem půl hodiny. „Díky pořadu, který má stabilní share, jsme odpolední slot značně omladili,“ pochvaluje si Prima.

Průměrná sledovanost v nejširší cílové skupině 4+ (jde o diváky od čtyř let výš) od 19. dubna do 7. května dosáhla 197.000, při podílu na publiku 9,8 %. V cílové skupině 15+ sledovanost činila 164.000 při podílu 8,6 %, v cílové skupině 15-54 pak 91.000 při podílu 13,2 %. Údaje z oficiálního měření Nielsen Admosphere pro ATO poskytla Médiáři Prima. Vyplývá z nich, že show zaujala 33.000 diváků do 15 let, a zároveň 73.000 diváků nad 54 let.

Sledovanost reality show Like House, od 19. 4. do 7. 5. 2021

cílová skupina počet diváků share
4+ 197.000 9,75 %
15+ 164.000 8,58 %
15-54 91.000 13,24 %

Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, TV Prima

Pořad láká také na internetu. Jednotlivá videa na webu Primy v dubnu zaznamenala skoro milion zhlédnutí (podle oficiálního měření NetMonitor to bylo přesně 992.307 video views). „Tři čtvrtiny sledujících tohoto pořadu tvoří registrovaní uživatelé ve věku 15 až 24 let,“ uvedla k tomu Prima.

Reality show ukazuje soužití sedmi mladých influencerů, zejména tiktokerů, v jednom domě nedaleko Berouna. Sedm soutěžících tráví v domě čas od pondělí do pátku. Jednotlivé díly pořadu představují sestřihy z denních úkolů a dalších interakcí soutěžících. Show má běžet celkem tři měsíce, na jejím konci vyhraje jeden ze soutěžících půl milionu korun.

Show podle Kajumiho

Tiktoker Adam Kajumi jako soutěžící v reality show Like House. Foto: TV Prima

Tiktoker Adam Kajumi jako soutěžící v reality show Like House. Foto: TV Prima

Zřejmě nejznámějším ze sedmi soutěžících je tiktoker Adam Kajumi. Ten také přišel s námětem na celý pořad. „Adam Kajumi stál u zrodu myšlenky reality show Like House, inspirací byly podobné zahraniční formáty,“ potvrzuje za televizi Prima Martin Šnýdr. Pořad pro Primu vyrábí produkční společnost Core Production.

Divácké hlasování o soutěžících probíhá výhradně prostřednictvím mobilní aplikace OuKee. Aplikace se tak díky televizní obrazovce dostává k dalším statisícům lidí. Televize Prima ale tvrdí, že propagace OuKee není to hlavní, proč pořad vznikl. „Primárním účelem existence show je nabídnout relevantní obsah pro mladou cílovou skupinu v televizním a online prostředí a ukázat svět influencerů,“ uvádí PR manažer Šnýdr.

Aplikaci OuKee, která měla zpočátku problém se zabezpečením, provozuje firma Go Social, v níž do začátku dubna působil jako poloviční majitel a jediný jednatel právě Kajumi. Týden předtím, než se show měla začít vysílat (start se původně plánoval na 6. dubna, onemocnění jednoho ze soutěžících covidem způsobilo posun o dva týdny) získal většinový podíl Jakub Lustyk, který je zároveň nynějším jediným jednatelem firmy.

„Adam Kajumi doporučil produkci pořadu pro divácké hlasování svou mobilní aplikaci OuKee. Abychom zajistili důvěryhodnost, transparentnost a nedošlo ke střetu zájmů, Adam Kajumi se vzdal před začátkem natáčení svého podílu na aplikaci a žádným způsobem nefiguruje v její vlastnické struktuře,“ přibližuje PR manažer Primy.

„K výsledkům hlasování má mít přístup jediná osoba, a to producent pořadu Radko Janoušek. V aplikaci a na cloudovém uložišti navíc probíhá pravidelná datová analýza, která zajišťuje bezpečnost a správnost hlasování. Jsme přesvědčeni, že tato nastavení zajišťují důvěryhodnost průběhu a výsledků diváckého hlasování,“ doplňuje Martin Šnýdr.