LMC vydává ročenku o českém pracovním trhu

Publikaci s daty, analýzami, tipy a trendy připravila agentura Boomerang Communication.

Ročenka LMC od Boomerang Communication

Ročenka LMC od Boomerang Communication

Ročenka LMC od Boomerang Communication

Ročenka LMC od Boomerang Communication

Ročenka LMC od Boomerang Communication

Ročenka LMC od Boomerang Communication

Ročenka LMC od Boomerang Communication

Ročenka LMC od Boomerang Communication

LMC, provozovatel pracovních portálů Jobs.cz, Práce.cz, Seduo.cz nebo Atmoskop, uvádí vlastní ročenku s daty a analýzami trhu práce v Česku. Jde o vůbec první vydání. Publikaci připravila agentura Boomerang Communication.

Čtenáři najdou na 120 stránkách ročenky souhrn toho nejdůležitějšího, co se na pracovním trhu stalo v roce 2019 a výhled na rok 2020, včetně nejnovějších dat z průzkumu JobIndex. Součástí ročenky jsou i povedené domácí projekty z oblasti HR z posledních měsíců, rozhovory, tipy pro personalisty a popis trendů, které mohou změnit HR v příštích letech.

Ročenka vychází v nákladu 1.000 číslovaných výtisků. Prvními čtenáři se stali návštěvníci čtvrteční pražské NeKonference, kde ročenku pokřtil generální ředitel LMC Milan Jasný. Kromě nich ji dostanou nejvýznamnější hráči českého HR a byznysu.