Pražská online marketingová agentura eVisions nově spolupracuje s firmou DoDo, která začínala v roce 2015 jako startup a rychle se rozrostla ve velkou firmu. Technologicko-logistická společnost se v současnosti specializuje na doručování potravin, jídla z restaurací a malých i velkých zásilek pro své obchodní partnery a je odborníkem na tzv. poslední míli. Kromě tuzemska působí DoDo v Německu, Rakousku, Polsku, Maďarsku, Slovensku a Bulharsku. S posílením digitální komunikace pomáhá od ledna 2023 eVisions.
DoDo chce být jedničkou v Evropě
DoDo pomáhá firmám řešit logistiku poslední míle, která bývá v celém procesu doručování nejsložitější. Cílem společnosti DoDo je udržet se dlouhodobě mezi třemi nejvýznamnějšími společnostmi zaměřenými na městskou logistiku v Evropě. Společnost ušla od prvních krůčků startupu dlouhou cestu a nasbírala mnoho zkušeností. Mezi její úspěchy patří mimo jiné vývoj vlastní technologické platformy GAIA, která pomáhá celý proces doručování optimalizovat.
eVisions nabízí své služby s mezinárodním přesahem
Od začátku roku 2023 vznikla spolupráce mezi DoDo a eVisions. Digitální agentura pomáhá specialistům na last mile delivery s jednorázovými analýzami trhu, spravuje PPC kampaně, poskytuje služby v oblasti SEO, linkbuildingu a copywritingu, podporuje viditelnost značky a komunikaci na sociální síti LinkedIn, pomáhá s oslovením nových kurýrů i ostatních zaměstnanců, potenciálních B2B partnerů i franšízantů. Ke spolupráci se vyjádřila také account manažerka eVisions, která zastřešuje celý projekt, Jitka Eyberger. „Spolupráce na projektu DoDo je pro nás velice cenná. Náš mezinárodní tým tvoří mimo jiné rodilí mluvčí se specializací na německý, rakouský a maďarský trh. To nám umožňuje účinně propojit DoDo s cílovými lokalitami a aktivně přispět k tomu, aby se firma DoDo stala jedničkou v Evropě na poli logistiky poslední míle.“

eVisions pracuje pro DoDo na mezinárodní úrovni
Lokální zahraniční trhy mají svá specifika
Společnost DoDo si agenturu eVisions vybrala především proto, že disponuje týmem marketingových specialistů, mezi nimiž jsou odborníci z řad rodilých mluvčích, kteří perfektně znají konkrétní trhy. Ty mají svá specifika, jejichž zohlednění je podmínkou úspěchu v komunikaci na zahraničních trzích. „Agenturu eVisions jsme si vybrali pro správu performance kampaní, SEO a kontinuální zvyšování awareness na sociálních sítích, především na LinkedInu. DoDo aktuálně působí na sedmi trzích, proto pro nás bylo klíčové, aby měla agentura mezinárodní přesah. Po půl roce spolupráce hodnotím výběr digitální agentury jako úspěšný,“ říká group digital manager DoDo Jan Brachtl.
Agentura eVisions se specializuje na vytváření a optimalizaci PPC kampaní, čímž umožňuje dosáhnout maximální efektivity reklamních investic v cílových oblastech. Zároveň klientovi poskytuje špičkovou SEO strategii. Díky optimalizaci a lokalizaci webových stránek zvyšuje eVisions firmě DoDo organickou návštěvnost, a tím i viditelnost ve vyhledávačích na jednotlivých trzích. Na spolupráci se v eVisions podílí celý international tým Romana Teuschela, odborníci z řad PPC, SEO a copywritingu.
Text vychází v rámci placené spolupráce s agenturou eVisions

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
