„Vizuál Jakuba Spurného ze Studia Najbrt pokračuje v jednoduché typografii a hře s čísly i viditelností. Někdo v něm najde odkaz k TVL, neboli rozlišení obrazovky, někdo k Šíleně smutné princezně. Někdo jiný zebru. Nebo jsou to zas jen císařovy nové šaty? Stejně jako na filmové plátno je každopádně dobré se na plakát dívat trochu s odstupem,“ doplňuje kreativní ředitel studia Michal Nanoru. Studio Najbrt tvoří vizuály pro festival nepřetržitě od roku 1995.
Mezi partnery nově BigBoard i Pietro Filipi
Akce se letos znovu pořádá za podpory ministerstva kultury, jehož prostřednictvím stát poskytne 30 milionů Kč. Hlavními partnery karlovarského festivalu jsou Karlovarský kraj, město Karlovy Vary, Innogy, Vodafone, Accolade a Mall.cz, který posiluje své postavení hlavního partnera a přebírá plnění po EP Industries Daniela Křetínského. Mall.cz je vlajkovou lodí skupiny Mall Group, kterou spoluvlastní PPF Petra Kellnera, Křetínský s Patrikem Tkáčem a investiční skupinou Rockaway. Novým mediálním partnerem je reklamní firma BigBoard. Oficiálním drinkem letos bude Becherovka, oficiálním pivem Pilsner Urquell, vůbec poprvé. Novým fashion partnerem je oděvní značka Pietro Filipi.