Nejsledovanějším pořadem televize Šlágr Karla Peterky, oblíbené hlavně seniory, byla loni Šťastná chvilka ze 17. listopadu, kterou vyhledalo v průměru 65.000 diváků starších patnácti let. Nejvíc diváků na hudební stanici Óčko mediální skupiny Mafra loni sledovalo jedno z lednových vydání magazínu Fashion Time, bylo to 53.000 lidí.
Programům Československé filmové společnosti Leoše Pohla a Jana Jurky CS Mini, respektive CS Film, vysílajícím na téže frekvenci, nejlépe fungují staré české filmové pohádky, respektive filmy pro pamětníky. Na televizi Relax Radima Pařízka patří k nejvyhledávanějším zábavní show Krampovoloviny s Jiřím Krampolem a archivní latinskoamerická telenovela Divoký anděl.
Ukazují to data z měření sledovanosti ATO-Mediaresearch, která Médiáři poskytla firma Atmedia, jež na menších, tematických stanicích prodává reklamu. Zmíněné pořady jsou nejsledovanější z programů zmíněných stanic, které vysílají v češtině. Jejich nejsledovanější pořady přitom sledují řádově desítky tisíc lidí, jejich podíl na tuzemském publiku zpravidla nepřekračuje jedno procento.
Celkový podíl tzv. ostatních stanic - těch mimo ČT, Novu, Primu a Barrandov - loni činil přes 12 % v obecné skupině diváků starších 15 let, přes 13 % v inzertně žádanější cílové skupině diváků od 15 do 54 let.