
Jakub Loos
Novým manažerem pro Becherovku, která je součástí portfolia společnosti Jan Becher - Pernod Ricard, se stal Jakub Loos. Jeho cílem je změnit vnímání Becherovky v očích české veřejnosti, hlavně u mladších spotřebitelů, a na českém trhu najít nové formy prezentace českého likéru.
Loos přichází ze startupu ClaimAir, do kterého vstoupil v roce 2016. Předtím pracoval deset let v Coca-Cole na pozicích marketing event manager a brand manager pro značky Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Cappy, Kinley a Lift.

S titulem spolupracovala 10 let
Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Nová éra na Kavčích horách
Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

"Enfant terrible" českého internetu
Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Střídání po třech a tři čtvrtě roce
V čele CNN Prima News končí Pavel Štrunc, zpravodajství Primy povede Martin Švehlák

Co říkají změny v CNN a České televizi