V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Loos z Coca-Coly brand manažerem Becherovky

Jakub Loos

Jakub Loos

Novým manažerem pro Becherovku, která je součástí portfolia společnosti Jan Becher - Pernod Ricard, se stal Jakub Loos. Jeho cílem je změnit vnímání Becherovky v očích české veřejnosti, hlavně u mladších spotřebitelů, a na českém trhu najít nové formy prezentace českého likéru. 

Loos přichází ze startupu ClaimAir, do kterého vstoupil v roce 2016. Předtím pracoval deset let v Coca-Cole na pozicích marketing event manager a brand manager pro značky Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Cappy, Kinley a Lift.