Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Loosers dodali značce Pe-po blogy, i z Vývařovny

Kromě sekce s blogy Grillzóna se pevný podpalovač bude propagovat na Majálesech.

Značka Pe-po na festivalech

Značka Pe-po letos pokračuje v sebepropagaci na studentských festivalech

Tradiční česká značka pevného podpalovače Pe-po spouští nový firemní web, který kromě produktových informací obsahuje blogovou sekci Grillzóna s recepty na grilování. Agentura Loosers, která pro Pe-po dlouhodobě pracuje, chce tak přispět k omlazení značky. Texty pro blogy, zaměřené na tipy a recepty ke grilování, se tvoří mimo jiné ve spolupráci s autorkami webu Vývařovna.com.

„Kromě vstupů od Vývařovny vzniká obsah Grillzóny plně v týmu agentury, včetně produkce a focení obsahu. Pe-po navíc v letošním roce naváže i na úspěšný koncept Grilloutů, se kterými značka navštíví vybrané Majálesy,“ informovala agentura.

Nová prezentace značky Pe-po na webu

Nová prezentace značky Pe-po na webu

 

Nová prezentace značky Pe-po na webu

Nová prezentace značky Pe-po na webu

 

Nová prezentace značky Pe-po na webu

Nová prezentace značky Pe-po na webu

 

Značka Pe-po na festivalech

Značka Pe-po na festivalech

 

Značka Pe-po na festivalech

Značka Pe-po na festivalech

 

Značka Pe-po na festivalech

Značka Pe-po na festivalech

 

Značka Pe-po na festivalech

Značka Pe-po na festivalech