
Loosers pro Kenwood, De’Longhi a Braun
Agentura Loosers zvítězila ve výběrovém řízení na novou kreativní agenturu pro značky skupiny De’Longhi Group. Spolupráce zahrnuje přípravu kampaní pro značky De’Longhi, Kenwood a Braun Household na českém a slovenském trhu. „Klíčové pro nás bylo získat partnera, který s námi bude dlouhodobě fungovat v široké kooperaci nejen s marketingovým týmem, ale také s našimi mediálními agenturami,“ podotkla k výběru agentury Lea Bartáková, brand manažerka Kenwoodu.
Kampaně italské značky De’Longhi se na českém a slovenském trhu věnují zejména podpoře kávovarů a snídaňových kolekcí spotřebičů. Německá značka Braun Household je u nás lídrem v prémiovém segmentu tyčových mixerů a nejvýkonnějších parních systémů pro žehlení. Britský Kenwood nabízí kuchyňské roboty.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
