Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Loosers na webu „provokativně“ zpropagují přírodu

Agentura Loosers vyhrála tendr spolku Beleco, jehož se zúčastnily tři agentury. První část kampaně na propagaci české přírody se rozběhne na podzim.

Lidé by měli vědět, kam se česká příroda posouvá a co od nás potřebuje, uvádí Veronika Němcová z organizace Beleco

Lidé by měli vědět, kam se česká příroda posouvá a co od nás potřebuje, uvádí Veronika Němcová z organizace Beleco

Ve výběrovém řízení na online kampaň propagující českou přírodu zvítězila agentura Loosers. Tendr probíhal letos v březnu a dubnu a účastnily se ho tři agentury. Zadavatelem kampaně je spolek pro péči o životní prostředí Beleco. Agentura začne už v květnu pracovat na správě sociálních sítí spojených s projektem, první větší komunikační výstupy kampaně pak budou vidět od podzimu 2015. Druhé kolo kampaně proběhne na jaře 2016.

Pojetí kampaně má podle Loosers nabourat současné konzervativně laděné přístupy k přírodě. „S lehkou provokací povzbuzuje lidi, aby si všimli přírody ve svém bezprostředním okolí a snažili se pochopit, jak funguje. Chceme demonstrovat především to, že i člověk je součástí přírody a naopak. Příroda i člověk se v čase mění. Lidé by měli vědět, kam se česká příroda posouvá a co od nás potřebuje,“ uvedla k tendru Veronika Němcová, marketing & PR manažerka společnosti Beleco.

Komunikace kampaně bude probíhat zejména online – prostřednictvím interaktivní popularizační microsite, sociálních sítí a vzdělávacích a instruktážních videospotů na téma příběhů české přírody. Doplní ji komunikace v tištěných médiích, guerilla, workshopy a další eventy. Kampaň bude realizována díky podpoře z EHP a Norských fondů.

Agentura Loosers se v oblasti provokativních guerillových kampaní proslavila zejména postavou „SuperVáclava“ z roku 2011. Postava tlustého „supermana“, který v pražských ulicích trestal lidi za jejich hříchy (například poléval kuřáky na zastávkách MHD vodou) propagovala poskytovatele internetových domén, společnost Active24.

Spolek Beleco se sídlem v Praze se představuje jako odborná organizace, jejímž úkolem je zajišťovat odbornou činnost, popularizaci a osvětu v oblasti ochrany přírody. Vznikla 1. března 2014 jako jeden ze tří nástupnických subjektů spolku Daphne ČR – Institutu aplikované ekologie.