Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Loosers nabírají, spustí akademii, přestěhují se

Agentura v čele s Ivou Bízovou chystá víc vzdělávání a v létě přesun do větších kanceláří.

Stojící zleva Lucie Surovcová, Jan Seko, Magdalena Haltuchová, Kateřina Judová, Jiřina Moťková. Sedící zleva Minh Do Hai, Veronika Lálová, Eliška Krulišová, Eliška Semrádová

Stojící zleva Lucie Surovcová, Jan Seko, Magdalena Haltuchová, Kateřina Judová, Jiřina Moťková. Sedící Minh Do Hai, Veronika Lálová, Eliška Krulišová, Eliška Semrádová

Kreativní agentura Loosers přivítala v prvním čtvrtletí 2017 několik nových tváří. Jeho tým pro sociální sítě nově povede Kateřina Judová. Absolventka Fakulty podnikohospodářské a Arts managementu na Vysoké škole ekonomické v Praze a Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy začínala v juniorské líhni Loosers Farm, nyní obsazuje pozici social media director.

Judová má zintenzivnit spolupráci týmu sociálních sítí s projektovým, kreativním a produkčním týmem Loosers. Z Loosers Farm proto přichází také Minh Do Hai, student VŠE, a Eliška Krulišová a Eliška Semrádová. Krulišová přichází z Brandz Friendz, stále zároveň dělá pro Zentity. Semrádová pracovně působila u značek Oriflame a Promod, respektive v agenturách Adexpres a Dark Side.

Skoro všechna produkce interně

Kromě Judové v Loosers povýšila i Magdaléna Haltuchová, která nově zastává pozici production director. Haltuchová sbírala zkušenosti v agenturách Scholz & Friends, Garp či Media Age. V Loosers je součástí silné interní produkce, do které si nově vybrala Lucii Surovcovou. Ta vystudovala Fakultu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati a zkušenosti má zejména z IS Produkce. „Inhouse produkujeme téměř všechny projekty, 95 % z nich. Od obsahu, tiskových exekucí, netradičních projektů přes kompletní zajištění eventů a roadshow, branded entertainment akcí po fotografování a natáčení větších kampaní,“ komentuje Haltuchová.

Projektový tým, který vede Jakub Kesl, posílil Jan Seko, který dřív pracoval pro Seznam.cz, Number One Digital a skupinu Rockaway. V Loosers bude mít na starosti vybrané značky jako Nescafé či Škoda Auto. Projektový tým by měl v druhém letošním kvartálu nabrat ještě dva manažery.

Ekonomické oddělení Loosers rozšířila Jiřina Moťková, která přišla z Aecomu.

Kreativce i ze Slovenska

Kreativní tým prozatím posiluje zkušená art directorka Veronika Lálová, která předtím dělala třeba pro pražskou pobočku agentury Havas. Kreativa Loosers by se měla v blízké době rozrůst o další čtyři tváře. „V tuto chvíli intenzivně hledáme nové lidi na pozice fotograf, filmař/videomaker, art director a copywriter. Intenzivně se rozhlížíme i po slovenském trhu,“ přibližuje spolumajitelka a ředitelka Loosers Iva Bízová.

Začíná Loosers Akademie

Ta z pohledu agentury hodnotí rok 2016 jako dosud nejúspěšnější. Loni Loosers vyrostli personálně o třetinu, obratově skoro o polovinu. S nováčky tak mají 35 lidí, v účetní závěrce za rok 2015 uvádějí tržby 26 milionů Kč, růst znamená skok na 37 milionů. A i letošek projektují jako růstové období. „Nemyslím tím jen růst personální a obratový. Nám v roce 2017 půjde zejména o růst spokojenosti našich klientů a dodavatelů a profesní růst všech našich lidí. Do toho hodláme investovat nemalé prostředky. Dosavadní vzdělávání agentury posuneme a zastřešíme ucelenou koncepcí nové Loosers Akademie,“ popisuje Iva Bízová.

Má jít o soubor vybraných institucí, konferencí, workshopů a škol, na které budou lidi z agentury během celého roku vysíláni. Akademie bude ze 100 % financována agenturou, lidi z Loosers budou návštěvami akcí v podstatě čerpat jakýsi finanční kredit pro danou pozici. „V roce 2018 pak spustíme Loosers Akademii Inside Out, ve které budou naši lidé předávat své vědomosti a zkušenosti dál formou specializovaných workshopů. Ty už se budou konat v našich nových kancelářích a budou určeny menším skupinám zájemců, proto, aby mohly být intenzivní a jít v krátkém čase workshopu co nejvíc do hloubky a detailu,“ plánuje ředitelka agentury.

Letos Loosers dokončili kampaně pro Nescafé, Purina ProPlan, Nestlé, Microsoft, Pivovar Holba, ČSOB, Palladium, Pe-Po a Škoda Auto. „Významně jsme stabilizovali a posílili portfolio klientů,“ pochvaluje si Bízová. „Úspěch v tendrech je jen jedno měřítko úspěchu. Druhým měřítkem je přetavit vítězství ve výběrových řízeních v dlouhodobé fungující spolupráce s klienty. Víc než polovina našich klientů je s námi déle než čtyři roky.“

V Praze do nového

Zhruba za půl roku, tedy v srpnu, by se měla agentura v Praze přestěhovat na pražských Vinohradech z Nitranské 14 jinam, do zmíněných nových kanceláří, čtyřikrát větších než ty stávající: „Návrhy interiéru, které v tuto chvíli interně ladíme, budou navazovat na design současného našeho sídla. Součástí nových prostor bude samozřejmě také vlastní foto a video ateliér se skladem rekvizit a techniky.“

Jak to teď vypadá v sídle Loosers

Kanceláře Loosers, prostor pro kreativní tým

Kanceláře Loosers, prostor pro kreativní tým

 

Kanceláře Loosers, prostor pro kreativní tým

Kanceláře Loosers, prostor pro kreativní tým

 

Kanceláře Loosers, prostor pro kreativní tým

Kanceláře Loosers, prostor pro kreativní tým

 

Kanceláře Loosers, meeting space

Kanceláře Loosers, meeting space

 

Kanceláře Loosers, meeting space

Kanceláře Loosers, meeting space

 

Kanceláře Loosers, meeting space

Kanceláře Loosers, meeting space

 

Kanceláře Loosers, prostor pro produkční tým

Kanceláře Loosers, prostor pro produkční tým