Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Loosers rozšířili své řady o šest lidí

Do agentury nově nastupují zkušení manažeři i stážisté.

Noví lidé v Loosers. Dole Tomáš Stehlík a Adéla Veselá, uprostřed Kateřina Judová a Martin Gerle, nahoře Kateřina Černá a Hana Nikodemová

Noví lidé v Loosers. Dole Tomáš Stehlík a Adéla Veselá, uprostřed Kateřina Judová a Martin Gerle, nahoře Kateřina Černá a Hana Nikodemová



Agentura Loosers posiluje projektový, produkční i social media tým. Do produkčního týmu nastupuje Martin Gerle. Produkční zkušenosti sbíral především v hudební oblasti a při pořádání velkých eventů. Spolupracoval s interprety jako Miroslav Žbirka, Chinaski, David Koller, Portless a další. Do Loosers přichází z Event Areny, kde zastával pozici senior event manažera. S Loosers již spolupracoval na letní zážitkové kampani Mazáci Šeráci pro hanušovický Pivovar Holba a na pořádání třetího ročníku úspěšného plážového kina Aperol Spritz. Gerle bude v Loosers šéfem produkce, která zaštiťuje výrobu 90 % kampaní Loosers. 
 
Projektový tým rozšíří Hana Nikodemová, která přichází z BCM. Zkušenosti sbírala i v Ogilvy & Mather a Original Communication, kde se specializovala především na marketing kosmetických a lifestyle značek. V Loosers se Nikodemová bude starat jak o stávající, tak o nově získané klienty agentury. Postará se také o PR Loosers.
 
Z Paříže se do kreativního oddělení Loosers vrací Kateřina Černá. Společně s ředitelkou Loosers Ivou Bízovou dokončuje redesign korporátní identity agentury a nový web a vrací se k práci na programu pro hubnutí Cambridge Weight Plan a dalších, nových klientech agentury.
 
Se začátkem nového semestru otevřeli Loosers dveře i studentům vysokých škol se zaměřením na reklamu, marketingovou komunikaci, produkci nebo kreativní obory, jako je grafika a copywriting. Jim je určen stážistický program agentury Loosers Farm. V současnosti je „na farmě“ studentka Vyšší odborné školy publicistiky Adéla Veselá, která se podílí na realizaci kampaní pro neziskovou organizaci Beleco, 2GIS, hanušovický Pivovar Holba či Era.
 
Social media tým nově posílila community manažerka Kateřina Judová a digital art director Tomáš Stehlík, kteří se do Loosers přesouvají právě ze stáže v Loosers Farm.