Provozovatel mapových aplikací 2GIS CZ si ve výběrovém řízení na dlouhodobou spolupráci zvolil agenturu Loosers. Tendru se zúčastnilo devět agentur. Médiář o tom informovala ředitelka Loosers Iva Bízová. Agentura už začala pracovat na přípravě podzimní kampaně. 2GIS CZ nabízí formou franšízy mapovou aplikaci s 3D mapou Prahy, obsahující databázi firem, obchodů, restaurací, veřejných služeb a dalších objektů. V Česku je zatím do aplikace zanesena jen Praha, v rámci celého světa pak 283 dalších měst.
„Pro následující dva roky máme v Praze velmi ambiciózní plány. Kromě jiného se nyní zaměříme na zvyšování povědomí o produktu a rozvoj obchodu. Image budeme budovat prostřednictvím taktických B2C a B2B kampaní, opakujících se několikrát v roce, kombinovaných s kontinuální online podporou a komunikací v sociálních médiích. Do budoucna uvažujeme i o crosspromo s vybranými pražskými eventy a akcemi. Hledali jsme proto dlouhodobého partnera, který nám dokáže pomoci ve strategické, mediální i kreativní oblasti,“ říká generální ředitel 2GIS Jan Vališ.
Kampaň bude v říjnu a listopadu k vidění v online prostředí a dále využije outdoorové a indoorové plochy v Praze. Loosers zajistí i komunikaci značky v sociálních médiích.
Společníky 2GIS CZ jsou podle obchodního rejstříku Jurij Gunger (40 %), Oksana Gungerová (40 %) a Vjačeslav Gunger (20 %).