Loosers získali Pumu a českou značku Terezia

Terezii agentura zajistí kreativu i strategii a redesign značky. Pumě pomůže s influencery.

Se začátkem roku vyhrála agentura Loosers dva nové klienty – tradiční českou rodinnou firmu Terezia, která přes 30 let vyvíjí a vyrábí přírodní doplňky stravy z léčivých hub a rostlin, a Pumu, německou značku sportovní a lifestylové módy. První výsledky spolupráce s oběma klienty budou vidět v nejbližších týdnech.

„Loosers jsme oslovili na základě referencí, které se nám líbily. Ještě více nás ale oslovil přístup agentury v průběhu samotného výběrového řízení. Bylo nám jasné, že Loosers o naší komunikaci přemýšlejí komplexně a strategicky, řeší detaily a mají plán, kam naši značku posouvat. Jsme rodinná firma a takové uvažování je pro nás klíčové, říká Zdeněk Sváta, jednatel Terezia Company. S Terezií bude agentura spolupracovat v oblasti kreativy a také strategie, výzkumu, mediálního plánování a redesignu značky.

S Pumou začali Loosers pracovat na české podobě globálního konceptu She Moves Us. Primárně se jedná o zapojení tváří značky a intenzivní využití influencerů. Aktivity naplánované na celý rok zapojí i fanoušky, charitativní organizace a maloobchodní partnery. „Agentura nám nabídla promyšlenou komunikaci projektu na celý rok a nápady na zajímavé využití ambasadorů. Navíc se postará o celou produkci kampaně v rámci jejich interní produkce, uvedla Katarzyna Weslawowicz, head of marketing Puma Eastern Europe.

Mezi další klienty agentury patří mBank, Fernet Stock nebo Pivovary Staropramen se značkou Cool.