Se začátkem roku vyhrála agentura Loosers dva nové klienty – tradiční českou rodinnou firmu Terezia, která přes 30 let vyvíjí a vyrábí přírodní doplňky stravy z léčivých hub a rostlin, a Pumu, německou značku sportovní a lifestylové módy. První výsledky spolupráce s oběma klienty budou vidět v nejbližších týdnech.
„Loosers jsme oslovili na základě referencí, které se nám líbily. Ještě více nás ale oslovil přístup agentury v průběhu samotného výběrového řízení. Bylo nám jasné, že Loosers o naší komunikaci přemýšlejí komplexně a strategicky, řeší detaily a mají plán, kam naši značku posouvat. Jsme rodinná firma a takové uvažování je pro nás klíčové,“ říká Zdeněk Sváta, jednatel Terezia Company. S Terezií bude agentura spolupracovat v oblasti kreativy a také strategie, výzkumu, mediálního plánování a redesignu značky.
S Pumou začali Loosers pracovat na české podobě globálního konceptu She Moves Us. Primárně se jedná o zapojení tváří značky a intenzivní využití influencerů. Aktivity naplánované na celý rok zapojí i fanoušky, charitativní organizace a maloobchodní partnery. „Agentura nám nabídla promyšlenou komunikaci projektu na celý rok a nápady na zajímavé využití ambasadorů. Navíc se postará o celou produkci kampaně v rámci jejich interní produkce,“ uvedla Katarzyna Weslawowicz, head of marketing Puma Eastern Europe.
Mezi další klienty agentury patří mBank, Fernet Stock nebo Pivovary Staropramen se značkou Cool.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
