Francouzský výrobce kosmetiky L’Oréal si v tendru na personalizaci a marketingovou automatizaci vybral technologickou agenturu Kindred ze skupiny Publicis Groupe. Kindred zajistí správu CRM a využití zákaznických dat pro personalizovanou komunikaci na českém, maďarském a slovenském trhu. Tříletá spolupráce se týká značek Lancome, Kiehl’s, Urban Decay, Vichy a La Roche-Posay.
Kindred bude mít na starost zmapování customer journey a následné využití zákaznických dat v marketingu. Konkrétně zastřeší nastavení nové strategie CRM, implementaci platformy Salesforce Marketing Cloud a její následné využití pro automatizovaný personalizovaný e-mailing a marketingové kampaně. V budoucnu se spolupráce může rozšířit i o další služby z oblasti e-commerce.
Kindred, který má v Praze v rámci sítě Publicis Groupe pozici regionálního Center of Excellence pro oblast dat a technologií, sestavil pro L’Oréal klientský tým na míru. Vede ho datová specialistka Lucie Rezbáriková: „Chceme L’Oréalu pomoct využívat zákaznická data k rozvoji jejího byznysu. Cílem je odhalit vzorce chování zákazníků v online prostředí i retailu a přizpůsobit podle toho komunikaci napříč digitálními kanály.“
„CRM je pro nás více než kdy jindy prioritou. Bereme jej jako příležitost ke smysluplnému spojení s našimi zákazníky. Chceme ukázat, že jsme jim naslouchali a že chceme být součástí jejich životů. Je to pro nás šance přidat běžné komunikaci hodnotu a získat důvěru spotřebitelů nabídkou správného sdělení, produktu a konzultací,“ prohlásil Jan Los, chief digital officerL’Oréalu.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
