Francouzský výrobce kosmetiky L’Oréal si v tendru na personalizaci a marketingovou automatizaci vybral technologickou agenturu Kindred ze skupiny Publicis Groupe. Kindred zajistí správu CRM a využití zákaznických dat pro personalizovanou komunikaci na českém, maďarském a slovenském trhu. Tříletá spolupráce se týká značek Lancome, Kiehl’s, Urban Decay, Vichy a La Roche-Posay.
Kindred bude mít na starost zmapování customer journey a následné využití zákaznických dat v marketingu. Konkrétně zastřeší nastavení nové strategie CRM, implementaci platformy Salesforce Marketing Cloud a její následné využití pro automatizovaný personalizovaný e-mailing a marketingové kampaně. V budoucnu se spolupráce může rozšířit i o další služby z oblasti e-commerce.
Kindred, který má v Praze v rámci sítě Publicis Groupe pozici regionálního Center of Excellence pro oblast dat a technologií, sestavil pro L’Oréal klientský tým na míru. Vede ho datová specialistka Lucie Rezbáriková: „Chceme L’Oréalu pomoct využívat zákaznická data k rozvoji jejího byznysu. Cílem je odhalit vzorce chování zákazníků v online prostředí i retailu a přizpůsobit podle toho komunikaci napříč digitálními kanály.“
„CRM je pro nás více než kdy jindy prioritou. Bereme jej jako příležitost ke smysluplnému spojení s našimi zákazníky. Chceme ukázat, že jsme jim naslouchali a že chceme být součástí jejich životů. Je to pro nás šance přidat běžné komunikaci hodnotu a získat důvěru spotřebitelů nabídkou správného sdělení, produktu a konzultací,“ prohlásil Jan Los, chief digital officerL’Oréalu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
