L’Oréal rozšiřuje spolupráci s Extroverts

Agentura pro kosmetickou firmu obslouží další dvě divize. Práce vede Hana Podroužková.

Hana Podroužková

O klienta se v agentuře exkluzivně postará Hana Podroužková

Kosmetická společnost L’Oréal si v tendru na digitální agentury pro dvě své divize vybrala Extroverts. Agentura už pro L’Oréal pracovala na kreativních aktivacích značek nebo virtuálních eventech. Nový, tříletý kontrakt se tak kromě stávající spolupráce na Kérastasse, L’Oréal Proffessionnel, Redken a Matrix bude týkat i dalších divizí. Spolupráci povede Hana Podroužková, která bude mít v agentuře na starosti výhradně právě klienta L’Oréal. Před nástupem do Extroverts působila v Sharry či ve First Floor jako key account manager.

„Naše dnešní kampaně a spolupráce zahrnují služby od klasické reklamy až po virtuální eventy pro klienta, social commerce či online konzultace,“ podotýká Jan Los, chief digital officer L’Oréal Česká republika.

Agentura Extroverts v posledním roce a půl prošla značnou proměnou, vedle eventů a aktivací se víc orientuje na digitální aktivity. Má stabilní produkční tým i pro foto a video, rozšířila postprodukci. „Před covidem dělal digital a digitální foto- a videoprodukce 35 % našich příjmu. Covidu v podstatě vděčíme za to, že náš přerod a rozšíření urychlil a v současné době jsme schopni dodávat větší produkce digitálních projektů už běžně. Eventy děláme převážně virtuálně a digital s virtuálem nám v současné době dělá 90 % byznysu,“ říká šéfka a majitelka agentury Lenka Halásová.

Online konference pro Husqvarnu

Pro agenturu Extroverts se v květnovém tendru rozhodla i společnost Husqvarna. Ta svou každoroční Dealerskou konferenci narozdíl od předchozích let uspořádá jenom online, v podobě virtuálního eventu. Loni se přitom akce vinou pandemie nekonala. „Spolupráce se už rozběhla, náš kreativní tým už pracuje na takzvaných gamifikacích, tedy prvcích konference, které účastníky vtáhnou do děje díky využití prvků známých z her, a připravuje překvapení pro účastníky,“ říká Halásová.