L’Oréal rozšiřuje spolupráci s World of Online o luxusní brandy

Agentura má i vyhledávat nové relevantní influencery v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.

Jednou z hlavních tváří L'Oréalu je herečka Julia Roberts

Jednou z hlavních tváří L’Oréalu je herečka Julia Roberts

Divize L’Oréal Luxe si v prosinci vybrala pro oblast influencer marketingu jako partnera agenturu World of Online (WOO). Ta je v oblasti influencer marketingu partnerem L’Oréalu už od roku 2018. Teď se spolupráce obou firem rozšíří o portfolio luxusních značek, která byla dosud zajišťována interně. Divize zahrnuje značky luxusní kosmetiky jako Lancôme, Valentino, Prada, Yves Saint Laurent, Biotherm či Giorgio Armani Beauty.

Náplní zakázky na rok 2022 je zastřešení veškeré činnosti spojené s realizací a exekutivou influencerských kampaní. Kromě jiného se WOO také zaměří na vyhledávání nových relevantních influencerů, přičemž se bude soustředit primárně na největší influencery v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Většinou půjde o dlouhodobé - „ambasadorské“ - spolupráce. Momentálně se agentura kromě vyhledávání a doporučení nových relevantních influencerů, kteří budou k daným značkám sedět, zaměřuje na administrativu spojenou se zastřešením stávajících influencerů.

‚‚Pro nás je L’Oréal brand, který svou velikostí samotnému influencer marketingu udává směr a my jsme rádi, že u toho můžeme být v roli silného partnera,“ pochvaluje si rozšíření dlouhodobé spolupráce výkonný ředitel agentury Petr Kurz. Ten na zakázce pracuje z pozice executive director & strategist, account manager je Lucia Agnerová, influencer specialist pak Milan Lukavec.