V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

L’Oréal si jako mediální agenturu bere GroupM

Tuzemská pobočka kosmetické společnosti L’Oréal bude mít od ledna 2018 novou mediální agenturu. Na základě vyhraného výběrového řízení se jí stane GroupM. Střídá agenturu Universal McCann, která pro L’Oréal pracovala dosud. Jednotlivé značky L’Oréalu pak spolupracují s různými agenturami, mezi nimi je PR agentura AMI Communications, která aktuálně propaguje výroční event L’Oréal Pro ženy ve vědě.