Tuzemská pobočka kosmetické společnosti L’Oréal bude mít od ledna 2018 novou mediální agenturu. Na základě vyhraného výběrového řízení se jí stane GroupM. Střídá agenturu Universal McCann, která pro L’Oréal pracovala dosud. Jednotlivé značky L’Oréalu pak spolupracují s různými agenturami, mezi nimi je PR agentura AMI Communications, která aktuálně propaguje výroční event L’Oréal Pro ženy ve vědě.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval