Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

L’Oréal zapojil Pinterest v kadeřnických salonech

Nová aplikace pro tablety má zákaznicím radit s výběrem účesů i péčí o ně.

Eliška Řezáčová z Eyelevelu mluvila o nové kadeřnické aplikaci na květnové akci Médiáře Marketing obrazem. Foto: Vojta Herout

Eliška Řezáčová z Eyelevelu mluvila o nové kadeřnické aplikaci na květnové akci Médiáře Marketing obrazem. Foto: Vojta Herout

Obrázkovou sociální síť Pinterest u nás začíná ve své komunikaci využívat jedna z největších kosmetických společností L’Oréal. Na Pinterest přistupuje prostřednictvím své aplikace L’Oréal Professionnel pro iPad, kterou pro kosmetickou firmu vytvořila agentura Eyelevel.

Eyelevel, původem česká společnost, má deset poboček v zahraničí, věnuje se zejména instoru a návrhům konceptů obchodů. V Česku se začíná soustřeďovat i na práci s digitálními médii, což je případ zmíněné aplikace L’Oréalu. Tu od června využívá 150 prémiových kadeřnických salónů v Česku, na Slovensku a Maďarsku.

Zákaznice v kadeřnických salonech mohou v této aplikaci na iPadu nahlédnout do inspirační galerie s účesy, projít diagnostikou vlasů i zjistit ceny za účesy. Aplikace je propojená s Pinterestem, kde má zatím kolem 160 followerů. Po dokončení účesu kadeřník doporučí i produkty pro péči o vlasy, informace o nich lze opět vyhledat v aplikaci. Na konci je zákaznice vyfocena s novým účesem pro případ, že se k němu bude chtít příště vrátit. L’Oréal pak pošle v rámci pokračující zákaznické péče souhrnný e-mail klientkám se všemi informacemi.

Součástí je i mobilní aplikace, která kadeřnickým salonům umožní se zákaznicemi komunikovat i později, klientky se budou moci jejím prostřednictvím znovu objednat. „L’Oréal získává díky aplikaci L’Oréal Professionnel podrobné informace o svých klientech, které do budoucna může využít ke zlepšení svých služeb, a také trvalý kontakt se zákazníkem,“ shrnula Eliška Řezáčová z agentury Eyelevel.