Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Lorenc opustil Peppermint, založil agenturu Boost

Jakub Lorenc

Jakub Lorenc

Novou digitální agenturu Boost založil Jakub Lorenc, který poslední rok působil jako account director agentury Peppermint. Lorencova nová firma se chce zaměřovat na sociální média, výkonnostní marketing, krizovou komunikaci, online lobbying a poradenství. „Myšlenka na vlastní agenturu, která bude dělat věci trochu jinak než zavedené digitální značky, ve mně zrála už delší dobu. A současný online trh nabízí spoustu příležitostí, takže jsem se rozhodl začít boostovat právě teď,“ prohlásil Lorenc. Názvem se jeho agentura podobá subjektům Get Boost, Profit Booster či SocialBooster, tentýž název Boost si přitom před časem osvojily zfúzované agentury Boomerang a Rust Klemperer.

Logo nové agentury Boost Jakuba Lorence

Logo nové agentury Boost Jakuba Lorence

V Peppermintu měl Lorenc na starosti klienty jako Česká spořitelna, Tefal, Rowenta, Krups nebo Premium Outlet Prague Airport. Předtím tři roky vedl sociální média v AMI Digital, kde pracoval pro Mars, Samsung a Unilever. V minulosti se také podílel na vstupu aplikace Yelp na český trh. „Aktuálními klienty Boostu jsou společnosti z hudebního průmyslu, pojišťovnictví, realit, farmacie a gastronomie,“ uvedl Lorenc bez podrobností. Pro Médiář dodal, že agenturu momentálně tvoří on a pětice externistů. Nová firma sídlí v Praze 7 na adrese Františka Křížka 1, kde mají kanceláře také agentury 2Fresh, Follow Bubble, TL5 Digital nebo Bison & Rose.