Losování populární české loterie Sportka má novou vizuální podobu a znělku. Televizní pořad, který pravidelně sledují stovky tisíc diváků, se bude ode dneška nově vysílat z virtuálního studia Vachler Art Company na pražském Žižkově. Studio bude současně odbavovat i další číselné loterie Sazky, a to Šťastných 10 a Euromiliony.
„Příprava na veškeré změny trvala více než rok,“ uvedla Veronika Diamantová, tisková mluvčí Sazky. „V rámci úprav jsme se rozhodli i pro zapojení nových stylistů a vizážistů pečující o oba moderátory,“ doplňuje.
Losování tradiční Sportky se vysílá třikrát týdně na obrazovkách České televize. Při vysokých jackpotech či oblíbených datech sleduje výsledky loterie až 900.000 diváků, průměr se pohybuje okolo 600.000.
Losování je zároveň veřejně přístupné. Na chodbách jsou rozmístěny kamery, návštěvnická místnost je přístupná veřejnosti, proto se můžete přijít podívat a potvrdit si, že nic není během losování zakryto.
Každý týden vytvoří hry od Sazky čtyři nové milionáře, celkově jich je už přes 2.300. Největší podíl generuje právě Sportka, která funguje od roku 1957, kdy byla nejvyšší výhra 40 000 Kčs. Rekordní výhru získal manželský pár z Pardubického kraje v roce 2013, odnesl si 400 milionů Kč. Celkově na milionových výhrách ve Sportce a Šanci vyplatila Sazka přes 20 miliard Kč.

Losování v roce 1965

Miloš Frýba jako průvodce losováním

Studio v roce 2008

Studio v roce 2014

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
