Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Sledovali jsme online: akorát tak rychlý Louskáček 2012 v Rudolfinu

Pražské Rudolfinum hostilo v úterý 20. března od 20 hodin předávání cen za nejkreativnější tuzemské kampaně Louskáček 2012. Za hodinu a půl bylo po všem, večer měl akorát tak rychlý spád a zvláště ve srovnání s loňským předáváním v SaSaZu mu to pomohlo.

Médiář.cz byl stejně jako loni u toho a zprostředkoval dění v sále online. Reportovali Marek Prchal a Ondřej Aust.

Jako partner soutěže navíc Médiář.cz přichystal na úterní večer přímo na místě jedno obrovité překvapení, jako dar všem, kdo tvoří českou reklamu, kdo ji mají rádi a kdo jí fandí.

Moderátorem večera byl Tomáš Měcháček, večer produkovali Brothers, režíroval Ivo Novotný, program byl dílem Varhana Orchestroviče Bauera.