Pavlína Louženská z e-shopu s oblečením Zoot přechází od dubna do digitální agentury 2Fresh, na pozici stratég. Má se věnovat projektů napříč pacovním portfoliem agentury - kreativním kampaním, vzdělávacím aktivitám 2Fresh, startupům Costlocker či Atoto. V Zootu pracovala dva roky jako marketingová ředitelka, než ji v březnu vystřídal Jiří Caudr. 2Fresh oslovila sama. Vedle toho se chce dál věnovat marketingu projektu sdílení kol Rekola agentury Mangoweb.
„Pavlína prochází posunem od reklamy k produktům, stejně jako my. Klienti si nás najímají proto, že se chtějí naučit dělat věci lépe, chtějí změnit způsob, jakým vznikají jejich produkty. My je učíme stavět na výzkumu, prototypování, testování a agilním iterování. Snižujeme tak riziko jejich neúspěchu a nacházíme nové příležitosti,“ říká ke smyslu spolupráce Jakub Karlec, managing partner 2Fresh.
Kromě Louženské do agentury 2Fresh nastoupili designér UX Petr Štědrý z farmaceutické MSD a jako lídr projektového týmu Adam Sobotka ze Socialbakers.