Louženská v marketingu H1.cz končí, jde do Zootu

Po čtyřech letech působení Pavlíny Louženské se digitální agentura hodlá posunout „od tradičního hravého marketingu k odbornější profilaci značky“.

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská

Dosavadní marketingová ředitelka Pavlína Louženská po téměř čtyřech letech končí v digitální agentuře H1.cz a odchází do online obchodu s módou Zoot. H1.cz postupně zlikviduje Louženské pracovní dědictví, které zahrnuje řadu akcí (naposledy povedený Fashion Tech) či aktivit (naposledy třeba Holky z marketingu) - oznámila, že „cílem je zapracovat na vnímání brandu H1.cz a posunout se od tradičního hravého marketingu k odbornější profilaci značky“. Otevře pozici brand manažera, který by měl novou identitu definovat a uvést v život. Ten se nyní hledá v rámci výběrového řízení, jež by mělo skončit s květnem.

“Je na čase uzavřít období hravé komunikace, která naší značce dlouhá léta slušela, a soustředit se místo toho na odborněji zaměřený marketing. Kromě vlastních bohatých zkušeností chceme ve své prezentaci zužitkovat i nové know-how, které proudí z naší globální skupiny,” uvedl šéf „Hájedničky“ Filip Kahoun. Louženská odchází pár měsíců poté, co Kahoun zúžil management H1.cz z tuctu lidí ani ne na polovinu.